47 timmar utan blogg

I helgen har det inte hänt så mycket. Alexander har ju varit bortrest, så jag har hängt borta hos mamma och pappa en del... underbart att kunna åka dit och få maten serverad... lyxigt!

Inatt vid 03 kom Alexander hem och vid 06 gick han upp för att jobba. Tycker lite synd om honom.

Sms:ade precis Göran och Birgitta (Alexanders föräldrar), de har varit i Usa ända sen jag startade denna blogg, så där har ni anledningen till att vi inte har träffats något de sista. I alla fall så smsade jag dem för att säga att de kan gå in på denna blogg om de vill se bilder på mig och läsa om mig... eller om de kanske, möjligtvis vill se My lite:-) Hoppas att de kikar in- komsi komsi, ytterligare en till i mammas statistik!

Tittade på körslaget i Lördags??!!!?? Skitdåligt, tycker jag. Kunde inte ens förmå mig att titta på de första 10 minuterna innan jag började zappa. Håller ni inte med??

Detta åt jag igår till lunch. Fettsnål tonfiskröra med mörkt bröd. Mmm gott, tänker ni. Då säger jag så här- det hade varit mycket godare med vitt bröd, vitt bröd med massor av snabba kolhydrater... mmmums!
image43


Jag har upptäckt att det är populärt att sätta ut före och efter bilder på bloggen. Jag kan ju naturligtvis inte vara sämre. Här är två bilder på My efter badet, gissa före och efter:-) Hon känner dock ibland att hon hade velat haft mer volym i håret. 
 

Glöm nu inte tävlingen nedanför!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha men volym kan vi ju fixa när vi ska till Göteborg..de har så mycket resurser de där makeup- och frisörartisterna ;)

Hoppas du kommer ikväll!
Kraam

2008-04-01 @ 19:30:08
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0