Aaagh... bara 8 månader kvar!

Imorse vaknade jag av 3 fisar upp i ansiktet.
Det är underbart att vara mamma... ja, jag menar det faktiskt. Jag höll på att garva ihjäl mig, men fick bita mig i läppen så att jag inte väckte henne.

Sen messade jag med Kristin, hon vågade inte komma upp ifall My hade magsjuka. Fegis!

Efter det ringde Anna. Hon var tydligen på torp med syrran som låg i sängen när jag pratade med henne. Fattade ingenting först, men sen listade jag ut det. Tingeling väckte Anna och Kristin, de åt frukost med de 7 dvärgarna som sedan skjutsade in dem med Askungens pumpa-mobil. Väl inne på torp spenderade de Pippis alla guldmynt och lånade sedan "Tillbaka till framtidens" tidsmaskin för att komma hem lagom till det att jag ringde.
Ni fattar nog ingenting av vad jag nyss skrev... det är inte så konstigt- Det är internt.

Idag tyckte My att det var dags att lägga undan alla "bebis"- leksaker. Så vi har tvättat, torkat och packat in allt som hon inte leker med längre. I hopp om att någon gång få ett småsyskon som kommer att använda dem.:-)

Måndagsvägning var det idag- 1,3 kg lättare:-D

Massa, massa tvättade leksaker.
 

Jag och Alexander köper leksaker på lekmer.se, jätteroliga prylar! Vi köper för 1000,-  så får man det fraktfritt. Så vi har ett litet lager med leksaker hemma som vi tar fram något nytt från då och då. Idag var ett gyllene tillfälle, då hon var lite sjuk och gnällig.


Här är My när hon "pudrar näsan". Hon ser helväck ut... hon har haft ont om ork idag:-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vadå 8 månader kvar? Är du gravid eller? Det kan ju vara möjligt att få reda på det i v.4 (det har jag varje graviditet)och då blir det ju 8 mån kvar!
Kram Maria

2008-04-14 @ 18:00:26
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se
Postat av: anna

Vad gullig att du ägnade din rubrik åt min fördelsedag =) Tack tack!

2008-04-14 @ 19:31:21
Postat av: M.J

Åhhh.. va trött ja blir på folk o "folk". hahaha...

Sjysst bild på mysan, alla makt åt tengel...
Hon ser ju inte färsk ut iaf... hehe...

Puss going....

2008-04-14 @ 19:44:25
URL: http://www.marijj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0