Älskade Fredag!

Idag kommer Birgitt och Göran hem och sen till kvällen ska jag ut med tjejerna och spela biljard.

Kristin jobbar till 12 idag och innan dess ska jag hem till mamma och dricka lite kaffe. Kul, för att jag har inte berättat att My kryper. Undrar om jag ska köpa med nig fikabröd!? Mamma blir så besviken när jag glömmer:-) Får väl köpa med mig något och försöka hålla mig själv i skinnet.

Hade behövt storhandla mat idag, men jag väntar nog tills på måndag, då är det inte lika mycket folk på Torp. Skönt när man har med sig My att det inte är trångt som tuusan när man är där.
Vilka vill hänga med till Torp på måndag?
Bilen går kl 09.00, först till kvarn gäller!

Igår;
bytte jag gardiner hemma och gjorde vårfint.
fikade jag med Anna och Marie.
raggade jag äntligen till mig ett förråd till flyttlådorna.
myste jag med My, Edith och syrran.
kom jag hem till en lägenhet som min man städat från topp till tå.
träffade jag Adde och Eva.
gick jag och lade mig tidigt.

Här är bilderna jag lovade igår. Samma solglasögon- 3 heeelt olika stilar.

  


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är på! SHOTGUN!
Marie är absolut fulast!
Jag är absolut snyggast!
My är absolut sötast!

Ja! Visst är det underbart med fredag =) (Kan ju iofs inte vara ngn skillnad för folk som går hemma dagarna i ända ;P)

2008-04-11 @ 10:07:28
URL: http://annacsvensson.blogg.se
Postat av: M.J

Faan va fett snygg ja e =)..
Såååå het!

2008-04-11 @ 10:21:18
URL: http://www.marijj.blogg.se
Postat av: Anne

Vilken bra blogg! Riktigt kul att läsa! : )

Kram, Anne.

2008-04-11 @ 10:31:36
Postat av: Kristin

Ledsen att jag skrev fel namn i texten ovan... och ledsen att jag ljög...

SHOTGUN före Anna!

2008-04-11 @ 11:49:58
URL: http://kristin84.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack Anne! Vad kul att du tycker det!!!
Hur går det med magen?
Är glad för er skull... det är ju såå mysigt:-)

2008-04-12 @ 10:36:05
URL: http://JennieMarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0