Bango Lufsen

Igår kom Göran och Birgitta hem.
De lämnade av allt bagage hemma, sen kom de upp och pratade och lekte med Mysan. Vi hade jättetrevligt med kortspel, ostbricka och champagne. Båda Göran och Birgitta hade nämligen hunnit fylla år medans de var borta. 

Vid 21.30 gick jag och Kristin vidare till Anna. Där väntade Emma på att få revanch i biljarden, så vi åkte nästan direkt till Delfan. Vi spelade 3 ½ gånger. Syrran vann 1 gång, jag 1 gång och Emma 1½ gång. Det är bra när det blir lika så man inte behöver ta till knytnävarna på utsidan sen:-)

Kvällens höjdpunkt igår var i alla fall när jag berättade om det där coola märket Bango Lufsen (Annas variant på BangOlufsen.) Jättekul! Hoppas att hon inte blev fööör sur att jag berättade om det. :-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon :) Sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-12 @ 10:58:29
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: M.J

HAHAHA... bango-----> HUMOOOOOOOOOR!!!

2008-04-12 @ 11:32:58
URL: http://www.marijj.blogg.se
Postat av: Rebecka

Gillar om det du skrev! Trevligt att se lite sunda saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0