Bella

Det blev en lugn kväll hemma igår. Alexander kilade ner till Jocke och Kristin en sväng senare på kvällen, men jag kände att jag var seg.

Idag är det trökigt väder. Hade tänkt ta en långpromenad, men nu vet jag inte om jag känner för det längre. Undrar när det fina vädret kommer tillbaka. Jaja, man kan ju alltid åka till gymet när Alexander kommer hem från jobbet. Jobb på en Lördag är inte kul!

Igår var vi förresten på Bella och åt lunch. Jag tog dock bara en kaffe, för mina mattider går inte att mixa med:-)
My blev falskt anklagad för att sprida lukter om sig... men när vi gick därirån så kände jag källan till skitlukten. En äldre, tydligen ohygienisk gammal gubbe. Blä!
I alla fall så jobbade mina två favoriter i servisen... Det är verkligen skönt att komma dit och veta  att man kommer att få bra service. Löv you girls!

Idag står Luna café på schemat. Älsklingen var sugen på att åka dit igår och jag hoppas att han fortfarande är det idag. Det är ett spanskt tapas ställe strax innan Lysekil... jättemysigt och jättegott!

Undrar om Alexander är på humör att förlora lite i biljard ikväll? Hoppas!!
Någon som anmäler sig frivilligt att passa My i max 2 timmar, typ mellan 20-22?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0