Biljard

Igår kväll efter middagen med tjejerna drog vi och spelade biljard.
Jag och Emma spelade mot varandra, Emma var bra- men jag var snäppet bättre!
Nerå, Emma ledde hela vägen och på slutet så hade jag riktigt flyt... Jätteroligt!

Sen när jag kom hem myste jag och Alexander framför Tv:n.

Ni vet det där att man säger att man inte kan ta igen förlorad sömn. Alltså har man sovit lite ena natten kan man inte sova igen det nästa natt. Jag vet inte längre om jag tror på det. Mysan har ju sovit dåligt de senaste 2 dygnen, men igår  slocknade hon vid 16 och sov fram tills imorse kl 09, därimellan två "matpauser". 17 timmar???!!!

Idag är det strålande väder och på schemat står det promenad med kaffepaus och Kungshamn-shopping. Undrar om jag ska vänta och promenera med syrran eller om jag ska gå själv nu... hmm.

Idag var jag bjuden till Irinas premiär. Det är tjejen som gör mina naglar och hon har precis flyttat in till en salong. Vet inte om jag orkar gå dit, kanske gör så att jag går förbi när jag ändå är ute och går... undrar om man ska ha med sig en blomma? Nee...

Anna- Vaddå öhh? Nu tror ju jag att du blev sné och det var ju inte meningen. Kling & Klang- det är ju störtskönt!

Syrran och Anna på Bella.
image60


Anna är jättenöjd med sitt spel... dock kör hon efter sina egna, hemmagjorda regler.
image61

Kommentarer
Postat av: sarah

SV: Hahah ;) Jag säger detsamma, jag hatar att jogga, när jag väl gör det så är jag helt jäävla död sen och proppar i mig lite kakor :D Men varmt är det iaf ute! =)

2008-04-05 @ 13:04:57
URL: http://sarahlu.blogg.se
Postat av: Anna

Jag sne? För ngt sådant? Nej..
Jag menade mer åt....keep on dreaming - hållet...

Igår lyckades ni inte, du får väl hålla tummarna för idag då..

Sedan blir det dubbelt upp när Marie kommer hem igen! I just can`t wait ;)

2008-04-05 @ 13:49:01
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0