Buffé

Efter fikat idag gick jag och Anna hem till mig och åt lunch. Idag blev rester från igår- en mexikansk soppa på köttfärs, bönor, paprika och massa starka kryddor.

Efter det åkte vi ut till Kungshamn för att köpa en våg till mig. Hittade en jättesnygg våg till ett riktigt bra pris... jag är helnöjd! Dessutom hittade jag massa annat snyggt som jag vill ha, men det får bli när man börjar jobba lite.

Ikväll ska tjejerna träffas på Bella och äta buffé. Det blir jag, Anna och Kristin och kanske Emma. Marie ska iväg på fotbollskupp??!!...titta inte på mig, jag har inget att göra med hennes skruvade fritids sysselsättningar!
Vi får se om jag går själv till Bella eller om My följer med. Alexander kanske känner sig bättre till kvällen.*hoppas*


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va fin header du har:O :D

2008-04-04 @ 19:13:35
URL: http://sleepingbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0