Det gjorde susen

My har ju varit sjuk idag och med det också extremt gnällig. Typ som ett konstant bakgrundsljud, hela dagen, varje liten minut. Snäll mamma som jag är har jag stått ut med det. Troligtvis har hon det jobbigare än mig eftersom det är hon som är sjuk.
I alla fall så stod jag ut med det... ända fram tills det att maten stod på bordet. Mina måltider är f****ng golden för mig i dessa dietdagar. Min mat vill jag äta med kärlek, med lugn och med kosmos i balans.
Om ni har sett den där whiskey-reklamen... en sån känsla, menar jag.
Inget var rätt när jag skulle äta i alla fall, så jag "fixarjenny" kom på ett annat alternativ.

image87

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehehehe! Man får vara uppfinningsrik när man är förälder! Jag känner igen det där pipandet....som efter ett tag kan gå en på nerverna! Ludvig o My kan slå sig i hop när dom är sjuka.....Ludde är precis likadan!
Kram Maja

2008-04-14 @ 23:32:20
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0