Ett glas rött

Nu sitter jag här efter en lång dag med en magsjuk Mysan. Puh!
Har känt mig en aningen handfallen när allt man får i henne kommer ut ena eller andra hållet. Bajs, spy, tvätt och handsprit har min dag bestått av.

Syrran, Anna och Marie kom upp en sväng och drack en kopp kaffe med mig. Det var mysigt! Skönt att ha folk nära i dessa dagar... energin är bara borta...

Sen ringde jag andra syrran i Stockholm och fick prata lite. Vi har verkligen blivit småbarns föräldrar... förr kunde vi sitta och prata i 1,5 timme utan problem, medans samtalen nu blir bra mycket kortare. Det var i alla fall skönt att höra hennes röst lite. Joel hade tydligen blivit förkyld och fårr ögoninflammation:-( stackaren!

Senare under dagen kom Birgitta upp och pratade lite. När hon lekte med My, så passade jag på att måla naglarna:-) Perfa! Medans Birgitta var här kom mamma och pappa upp en sväng. Hade ringt efter dem tidigare för att jag var lite orolig över utslag på benen, men det var inget att oroa sig över:-)

Nu sitter jag här med ett glas rött vin och njuter av att denna dagen är förbi. My sover och jag får äntligen vara Jenny!

image90

Jag och My myser och dricker kaffe.
 

En blid på Anna. Hitta ett fel:-)
 

Kommentarer
Postat av: M.J

Åh vilken tur att du fick ta kort på din nymålade naglar oxå.. ojojoj..
Två fluger i en smäll...
Hmpf.

2008-04-15 @ 21:01:42
URL: http://www.marijj.blogg.se
Postat av: Maria

Stackars stackars lilla My! Hoppas att hon snart kryar på sig så hon får komma ut i det underbara vädret! Och hoppas att du kan få avlastning så att du åtminstone kan komma utanför dörren i tio minuter och ladda batterierna!
Kram Maja

2008-04-15 @ 21:59:13
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0