Frukost hos Anna

Idag åt vi frukost hos Anna. Det var jättemysigt!
Hon hade fixat med ägg, rostbröd, juice, oboy, kaffe, grönsaker och massa mer. Jättegott för alla utom mig... som hade med mig min egna skål med vägd fil och en halv banan:-( Mysigt var det i alla fall med frukost-sällskap.

Annas mamma kom på besök och drack en kopp kaffe med oss. Hon är jätterar, Anna!

Syrran hade med sig Edith (hennes hund) och Marie hade med sig Kajsa (hennes hund). De två leker alltid som galningar. De kan hålla på i flera timmar i sträck... skitkul!
Kajsa (tax) har så korta ben, så när hon nyser dunkar hon i nosen i golvet... också jättekul!

Frukostbordet hos Anna, och min inplastade filskål...
image48


Hade inte du blivit rädd av att se det här ligga bredvid dig i sängen. Vi känner med dig Jocke.
Fatta eller!!?? Lika som bär! Marie och Snape (läraren i Harry Potter)
  image51


Från vänster; Edith och Kajsa. Vet ni vad som rimmar på Kajsa- jo, Kajsa Bajsa... och det var precis det hon gjorde också... på Annas sovrumsgolv:-)
image52


Shit Anna, dina katter är bra bortskämda, du! Tänk om en annan hade det SÅ bra.
image54

Kommentarer
Postat av: M.J

För d första: D va ICKE Kajsa bajsa på sovrumsgolvet....
För d andra: Hon slår inte nosen i varje gång ho nyser.. D VA EN ENGÅNGSFÖRTEELSE!! Bitch..

2008-04-02 @ 13:17:20
Postat av: Anna

Marie vs Snape...hahahahahahahaha aahhhh HAHAHAHAHAHAHA

Vitsigt - Underhållande - Underbart!
Syns snart!

2008-04-02 @ 13:58:38
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0