I'm on a roll!!

Nu har jag storstädat hemma. Jätteskönt att ha det gjort. Ni kanske tycker att det är att slösa bort det fina vädret på utsidan, men faktum är att det är när det är fint väder ute som jag får som mest energi att städa!

Skulle ta emot en leverans till Anna idag mellan kl 13-15. Leveranskillen var nämligen tvungen att ha en underskrift och Anna var ju i skolan, så JAG ställde då upp.
Men vart var jag då?
Jo, jag var allra längst ut vid lökholmen och promenerade. Varför kommer sånna gubbar alltid när man inte är hemma? Eller när man har glömt det? I alla fall så fick jag springa hela vägen hem för den skiten. Närå, skämtade bara. Jag bad bara leveranskillen att fara och flyga och att han ALDRIG skulle störa mig igen. Nerå, skämtade igen. Wooow, I'm on a roll!!

"Nej Jenny.....du är inte ful! Men Marie har en tendens att vränga och vrida kameran ur alla vinklar och helst när man inte är beredd!!! That's life! Men ful är du inte:-)
Kram Maja"
Tack Maja, för dina fina ord. De värmde! Jag hade en liten svacka i mitt självförtroende och du hjälpte mig upp. Tack vare dig och min återvunna självkänsla,  står jag åter igen över alla andra.


Titta, jag är glad igen! AnnaCarin och sätesfjädringarna- inte lika glada, med min något överviktiga rumpa pressandes nedåt till bristningsgränsen.
image59

Kommentarer
Postat av: Anna

HMMMMPFF...

2008-04-03 @ 19:19:10
URL: http://annacsvensson.blogg.se
Postat av: M.J

Det stod att du var snygg men du e fuuul, ja har blivit LUUUURAD.. åhhhåhh..

Haha.. skämt o sido hjärtat, MEN du e inte störst, bäst o vackrast!!!!

2008-04-03 @ 19:47:08
Postat av: Ida

svar: Ja visst var det :)

Haha, vad du är kritisk mot dig själv..!

2008-04-03 @ 20:45:33
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, grymt härligt med promenad på morgonen! Det är väl en blandning man är ute efter =)

2008-04-03 @ 21:29:36
URL: http://emmathysell.blogg.se
Postat av: Maria

Vill du ha kommentarer som pushar är det bara att höra av sig....det området kan jag! MEN....det var ju inte meningen att jag skulle göra dig ÖVERKAXIG för det:)) Well well.....shit happens:-)
Kram Maja

2008-04-03 @ 22:07:43
URL: http://www.mariaherdebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0