Jag har haft magsjuka!

Usch!
Tycker inte om den sjukdomen, men med tanke på Mys pärs så fick jag det väldigt lättvindigt.

Igår satt vi utomhus och fikade... fick årets första färg. Underbart!

På kvällen kom Anna och Kristin upp och vi åt tapas.

Alexander och de andra grabbarna var på svensexa med Jörgen hela dagen och en del av natten. Alexander kom dock hem lite tidigare än de andra, då alkohol-konsumtionen hade varit lite kraftigare åt hans håll:-) Hoppas att han är pigg och glad idag i alla fall.

Nu tänkte jag snart gå hem till mamma och ta en kaffe... om min mage tillåter det. Det verkade inte bättre än att jag har smittat syrran, så vi får se hur hon gör.

Bloggar mer i morgon när allt har blivit mer lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0