Mitt busyiga veckoschema

Måndag- Karantän hela dagen, smög dock ut en sväng med Anna och Marie.

Tisdag- Troligtvis iväg till Torp en sväng. Borde vara i karantän, men jag tror ju inte ens att det är magsjuka. På kvällen är det Desperate H. hos Kristin.

Onsdag- Packa lite mer inför flytten till hus. Har tom köpt en tjock svart penna för att skriva på kartongerna. Kanske en träff med Karin och en kopp kaffe.

Torsdag- Fika hon Emma. Denna dagen vid 16, borde min magsjuka ha brutit ut (om det nu är det).

Fredag- Förmiddags fika hos mamma.

Lördag- Tjejerna ska ut en sväng.

Söndag- Mysa

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tjejerna?? Du med hoppas jag.. Mormor ville gärna ha My över natten!

2008-04-14 @ 23:31:24
URL: http://kristin84.blogg.se
Postat av: anna

Hoppas ni får det kul idag! Själv håller jag på med tvätten...är sjuk..host

2008-04-15 @ 07:51:36
Postat av: M.J

Hur gåre med torp tycker du!!!!!!!!!!!!!!!
Ja e lurad IGEN....

2008-04-15 @ 16:05:41
URL: http://www.marijj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0