"Sanningens ögonblick"

Idag är det underbart väder!
Har suttit ute och solat en stund med Marie, Eva och Kristin.

Satt och disskuterade 5:ans program igår, "Sanningens ögonblick".
Åsikterna gick isär om det var bra eller dåligt. Jag bara älskar det... tycker att sånt är så smarrigt att titta på. Den person som kläckte denna programidé måste vara ett geni. Alla vet ju om människans begär om att stilla sin nyfikenhet och att gotta sig åt andras misslyckanden. Tror säkert många säger att det är synd om dem som medverkar i programmet, men dessa personer kommer med all sannolikhet att sitta bänkade kl 21 nästa Söndag.

Om någon timme ska vi iväg till torp och handla lite mat... och kanske något "måste ha".
Imorgon ska vi nämligen till Mjövattnet. Det är familjen Knutsson allra heligaste plats... sommarstugan. Jag och syrran ska dit och mysa. Eftersom Stockholm inte blev av pga magsjukan, så får vi ju hitta på något annat istället. Det ska bli helt underbart. Längtar verkligen!

Tänkte tipsa om dekoration! Jag tycker det är jättefint/gott att ha fruktfat hemma, men man behöver inte alltid göra det så stort. Äpplen av samma sort tycker jag är somrigt, medans äpplen av olika sort är höstigt. Vad tycker ni? Jättefin dekoration för 21,-
image96

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med om att frukt är fint som dekoration! Här finns det oftast massor med frukt i flera olika skålar. I bland blandat och i bland uppdelat efter frukterna! Frukt i olika färger och former lyser upp och ger en skön känsla för både öga och mage=)
Kram Maja

2008-04-21 @ 14:54:46
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se
Postat av: M.J

TORP... Bildbevis.. VAAAART???

Frukt.. jaa.. d funkar la =).. hehe

2008-04-22 @ 11:32:54
URL: http://www.marijj.blogg.se
Postat av: Anna

Kaffe på Bella?

2008-04-24 @ 18:09:12
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0