Socialstyrelsen

Idag åkte hela gänget med Edith till veterinären. Hon fick penecillin och en ny tid för att ta bort livmodern, lillkrabaten anar ingen ting.

Efter det åkte vi hem till Marie och våldgästade henne. Hon såg någorlunda paff ut när vi kom gående. Eller ja, hade hennes ögon inte varit så oootroligt svullna, så hade hon sett paff ut. Nu såg det mer ut som två fasta minirumpor med ticks.
I ALLA FALL, åter till ämnet, så kom vi dit och drack kaffe. Sen blev jag blev oerhört förvånad när jag upptäckte att Marie har massa mat i både kyl och frys. Trodde nog att hon var en sån där ekotjej. Alltså inte ekologisk, utan bara eko... sånt som tomma utrymmen har.

Imorse hade det gått 1 vecka utan onyttigheter, inga snedsteg, inget fusk. Jag hade gått ned 4 kg. Tror att min kropp har fått sig en nyttighetschock.
Så i detta lyckorus klädde jag på mig!
När ruset senare lade sig, hemma hos Marie, märkte jag att byxorna hade krympt!!?? Jag fick knappt någon luft, kände mig yr och kallsvettig. Även fast jag gått ned några kilo finns det fortfarande plenty att ta av... rumpan började sakta, men säkert åla sig upp ur byxorna. KUL att sitta och fika utan känsel i fötterna, pirrningar i vaderna, vener som brister i låren och med en buttcrack som slutar vid skuldrorna. Mina byxor blev helt enkelt alltför överbelastade.
Då kan jag inte annat än fundera över Socialstyrelsen!? De lägger ju näsan i blöt i allt annat- så varför inte även i klädindustrin?
"Varning! Denna vara kan skada din hälsa allvarligt"
"Varning! Denna vara kan försämra blodflödet och minska fruktsamheten"





Kommentarer
Postat av: Kristin

hehehe. Marie-minirumpor o allt... såå roligt att läsa!

2008-04-07 @ 16:27:44
URL: http://kristin84.blogg.se
Postat av: M.J

Haha.. du e skruvad..:
Helt OTROLIGT hur du får t allting... så jävla roligt äre iaf!! *skratt*

2008-04-07 @ 17:06:31
URL: http://www.marijj.blogg.se
Postat av: Anna

Andas ANDAS ANDAS ANDAS......
Åh nu skulle jag behöva ha dig!

Förövrigt, älskar din beskrivning av känslan att ha på sig ett par FÖR tighta byxor =) Been there, done that :p

2008-04-07 @ 19:13:54
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0