Söndag kväll

Under dagen idag har jag fått sota för gårdagens synder hemma hos svärföräldrarna.
Förrätt, varmrätt och godis till efterrätt.
Trots en sjukling och en man som varit borta halva dagen, så har jag inte "unnat" mig något extra. Som jag har för vana att göra när allt inte flyter på som jag vill. Speciellt stolt är jag över att jag inte dök ner till onsum och köpte godis, när jag kom på att jag inte kunde åka till Torp i morgon... det som jag hade planerat såå länge:-(
Jaja, det viktigaste är ju ändå att Mysan blir frisk.

Ingen fika har det varit idag... alla tjejerna har jobbat. Mamma och pappa har nog iofs varit hemma, men ville inte släpa ut My.

Har trott att det varit Måndag hela dagen idag. Konstigt när det blir så.

Imorgon är det dags att kika efter tågbiljetter, för den 21:a åker vi till STOCKHOLMO! Lövly. Jag, My och mostrarna ska slå klackarna i taket.

Här ligger My utslagen bredvid sin paps. Ser ut som om hon har somnat mitt i språnget:-)
image80

Här ser ni mina två kärlekar.
image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0