Vårfin

Idag har jag gjort lägenheten vårfin.

Satte fram mina fina Sia-ljus, som matchade skålen med äpplen. 15 min senare var doch det första ljuset stulet???!!! Vilken sate kan ha gjort detta mot arma mig... "smack".
I alla fall, SNATTAR'N, håll i hatten för nu kommer det.

I DARE YOU

Du vågar aaaldrig komma hit och ta det andra ljuset. Har man inte råg i ryggen nog att ta båda ljusen, så räknas det inte. Du är en . Loser!

Nåja.

Sen så har jag bytt gardiner uppe, damsugit, städat, bytt dukar, ljus och andra detaljer som visar att våren är här. Lövly. Nu är det gjort och det känns underbart!


Ikväll blir det endera grillning eller räkor... har inte bestämt oss än. I-lands problem!

Det alldeles, alldeles ensamma ljuset!
image109

Kommentarer
Postat av: anna

Feg jävel det där du...

Vad FINT det blev, riktigt fint!!!
Får jag komma och se ngngång tro?

2008-04-25 @ 19:55:17
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0