Shopping med ma mére

Idag har jag och mamma varit på torp och shoppat. Jag har handlat så mycket grejer!
Byxor, linnen, klänning, specialkaffe, utomhusdynor, present till My, parasoll, bolero, duk, mat och en del mer som jag inte kommer på just nu. Allt var "must haves":-D.
Hoppas på en kommande ostkväll till veckan med en kär gammal vän:-). Så jag köpte lite sånt också..hehe!

På vägen hem så satt jag i bilkö i ca 30 min. Motorvägsöppningen är ju idag, så det var ju full fräs med invigning och allt. Det kommer att bli så bra med den vägen!

Idag är det ju fotboll som gäller. Jag, syrran och Néa ska ner till Kanten och äta lite och sen kika på fotbollen. Våra grabbar har satt upp två 42 tums tv ute på verandan, så nu har de fyra apparaturer som visar matchen. Anar att det kommer att bli ett visst tryck på Kanten ikväll.

Nu smsade Vera, så jag kikar nog upp till henne och dricker lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: Maria

När är det My fyller 1 år?

Jag antar att det är i dagarna!!!

Ha en bra dag=)

Kram Maja

2008-06-15 @ 09:12:11
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0