På den gamla goa tin

Satt och kikade på gamla kort nu på kvällen. Kul... det är så mycket minnen!
Lägger ut lite bilder...

 Kristin och Mimmi under deras "häst är bäst"-period. Ps Mimmi om du inte gillar bilderna jag har satt ut så få du komma hit till Hunnebo och bjuda upp oss på vin hos Eva och be mig ta bort dem:-)
 Röksug och regn- ingen bra kombination. Som tur är klirrar Maria det mesta! Ingen kommentar. De som var med den kvällen fattar. Shit, vad jag hade ont i käkarna:-D
 AnnaCarin 2 min innan jag bad henne vara brudtärna på bröllopet.
 Karin och Kristin. Lika söta som vanligt!
 Alexander spöar mig i detta fotbollsspel.
 Jag och syster Yster en sen och spontan kväll på Bella.
 AnnaCarin och Victoria en kväll på Kanten. Också sen, spontan och spritfylld.
 Girlsen hos Maria är laddade och klara.
 Du vet, den årliga skaldjursfesten... Får vi komma på den i år???
 Pinsamt Mimmi- dina trosor har ju halkat ner.
 Lika skräckinjagande som vanligt... *gäsp*
 Eva och Kristin en sen natt i Götet.
 Syrran och Sofia hemma hos oss... innan renoveringen.
 Power of 3.
 JohanToan- snart ses vi.
 Sådana här fikan har vi inte så ofta längre. När våra barn är stora så tar vi upp det igen:-)
 Julmys hos familjen Lundin. Sanna och Maria med bebis i magen.
 Saknar ni inte dessa spontankvällar? Eva? Kristin? AnnaKarin? Sanna? Det gör jag i alla fall!
 Hmm, Eva. Du ser skyldig ut...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vilka underbara kort!!! Saknar verkligen kvällarna utanför min gamla lägenhet! Så mysigt och så spontant varje kväll!!



Kul med gamla bilder!!



2008-06-23 @ 21:43:18
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Eva

Hihihi....kul bilder, klart vi måste ta en kväll och kolla gammla kort och minas och skratta...Hemma hos mig kanske en kväll???

2008-06-23 @ 22:45:22
Postat av: Ac

asgarv

Vart fen har du dragit fram detta ifrån....???

Jag trodde detta var PRESKIBERAT!!! Fy fan.... har NI verkligen umgåtts med mig när jag sett ut så där!!!???? STACKARE!!! Nostalgikväll,, JAG E PÅ!! Bara jag slipper se ut så där..
asgarv*

Löööv!!!

2008-06-24 @ 00:02:35
URL: http://annacarin77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0