Mina hjärtan

Tänkte bara skriva några rader så här på kvällskvisten:-)

Min familj betyder så mycket för mig. Mamma, pappa, Erika, Freddan, syrran och Stoff. Ni är så bra!
Mamma- stöttar mig alltid och finns där både som vän att fika med och som mamma att prata om allt med.
Pappa- Jag är nog pappas tjej, tror jag. Tycker alltid att det han säger är bra. Man märker på hans iver och hans sätt att prata när det är något att verkligen lyssna till:-) Och så är han ju så söt när han skyndar hem för att kunna träffa My.
Erika- När du flyttade till Lysekil kändes det som om världen skulle gå under, när du började säsonga kändes det som om världen gick under, när du flyttade till Umeå kändes det som om världen gick under. Nu när du bor i Stockholm känns det mycket bättre... även fast jag inte hunnit hälsa på dig än. Det var så tråkigt att vi inte kunde komma upp i måndags:-( Men lovar att det inte ska dröja för länge tills nästa gång vi ses.
Freddan- Höjdar'n. Älska dina "historier" eller kanske snarare ditt sätt att berätta dem. Finns det någon kväll vi inte har haft kul på krogen... och annars med såklart:-). Ps. brukar faktiskt tjuvläsa dina konversationer på facebook med Anders... he he, skitkul!
Syrran- Det finns ingen annan som du!
Stoff- Gud, vad jag kan skratta åt dig... med dig- menar jag förstås. Just looove dina dialekter... är inte like bra på det som du, men jag övar-tro mig:-)

Mina vänner- starkast, snyggast och bäst!
Ni hjälper mig så mycket med allt. Tro inte för en sekund att jag inte vet hur mycket ni ställer upp. Det finns inte en enda som jag hade velat byta bort. Vissa umgås man med mer sällan, andra varje dag, varje timme, varje minut.
Tänk att man kan umgås som vi gör. Vi tycker om att gå ut ihop, vi tycker om att fika ihop, vi tycker om att semestra ihop, vi tycker om att luncha ihop (listan kan göras lång) och vi tycker om att arbeta ihop. Om inte det är kärlek så vad är:-)

Alexander & My- tack för att ni gör mitt liv lyckligt.

image110

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit! Wow!
*Mållös*

2008-04-25 @ 20:27:24
URL: http://annacsvensson.blogg.se
Postat av: M.J

Hallå ellerrrr...
KÄSLEK... oj...
*finner dock inga ord*
Bara känner hur mitt hjärta studsar av glädje och lycka..
(jaaaaaa, jag tar åt mej, känner mej träffad).. hahaha...

Jättevackert!! Tack för att du finns

2008-04-25 @ 21:26:17
URL: http://www.marijj.blogg.se
Postat av: aNNA

Why? Why didn`t you call me? En cigg, en kaffe...you can ALLWAYS caunt on me!!
(ursäkta min kassa engelska....)
Puss och hej!

P.s Du inser va...att du triggat igång mitt BEGÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-25 @ 22:00:36
URL: http://annacsvensson.blogg.se
Postat av: Kristin

Sötnos =)

2008-04-25 @ 22:54:56
URL: http://kristin84.blogg.se
Postat av: Erika

Älskar dig, min stora lilla syster.

2008-04-28 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0