Trodde ni att bloggen var mitt allt??!!

Så hade ni fel.
Jag åkte iväg till landet i vetskap om att det ej fanns dator, tv eller mobiltäckning. Det var helt underbart!
I Mjövatten har vi en stuga med tillhörande gäststuga, lada och sjö. Det är verkligen en idyll. Jag, My och syrran var där upp i 3 dagar... andra dagen kom även Marie och Emma upp.
Vi hade ju sett fram emot att åka till Erika i Stockholm, men då det inte blev av så var vi tvygna att göra något i alla fall.

Här har ni några bilder på semestern. Vill ni se flera än dessa så finns det mängder här.

Kristin och jag skulle grilla första kvällen. Vi är inga grillmästare, utan glömde självklart bort flintasteken. Kristin känner hur det luktar bränt... springer ut och lyfter upp köttet, som fortfarande brinner. Blåser ut elden och fortsätter grilla på andra sidan... som om inget hade hänt. Det var gott ändå:-)


Första bilden: Kristin och hennes fula nattlinne och hennes söta kanelbulle-hund. Andra bilden: rolig historia. Jag löser mitt korsord, syrran får sug på att lösa lite hon med. Hon ber mig om hjälp med en kruxig rebus... "en mycket stor summa". Jag ger henne mig hjälp, _ iljard... jag ger henne j:et och hånler.
Då säger hon- "Du, se inte så glad ut... jag hade knäckt den där sjålv i sinom tid. Till saken hör att det är Vi i femman hon löser:-)
När jag sedan kikar dit så har hon skrivit biljard. Hi hi hi!
 

Jag, Marie, My, syrran och Emma grillar!
image102

Kommentarer
Postat av: Kristin

Myssemester!!

2008-04-25 @ 15:31:04
URL: http://kristin84.blogg.se
Postat av: M.J

HÄRLIGT!!!

2008-04-25 @ 16:53:00
URL: http://www.marijj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0