Badrum nästa

Igår eftermiddag åkte vi till Uddevalla och slukade all info om badrum som vi kunde komma åt. Lärde oss en hel del faktiskt, plus det så fick vi med oss en massa broschyrer med badrum i . Nu har vi gett oss själva ett dilemma, innan måndag morgon så ska badrummen vara bestämda och redo att beställas... faktiskt så tror jag att vi kommer att lyckas:-)

Sen så har vi beställt fasad och färg till huset också. Det kommer att bli så vackert! Det kommer verkligen att bli mitt och Alexanders stuk, vi är så nöjda, det är verkligen OSS.

Här är tomten... vi har kommit en liten bit till, men min kamera är på rymmen:-)

Kommentarer
Postat av: Marie

JAAAA, d kommer o bli ett sååå vackert Jenny, Acka o Marie hus =) o my !! Vi fyra !!

drömmer

2008-08-02 @ 15:17:26
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Kristin

*visslar på en truddilutt* jag kommer leva livet då!

2008-08-02 @ 22:25:37
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0