Dags att sova

Tro det eller ej- jag satte mig framför tv:n förut en sväng.

Jag har dock ett problem gällande tv-tittande på kvällar. Det är nämligen så att under reklamsnuttarna så är det inte sällan som det kommer upp film-trailers, och har jag då oturen att det är en skräckfilm som de gör reklam för så är hela min kväll förstörd... och de närmsta nätterna.
Till och med att tvätta ansiktet är jobbigt- till den milda grad att jag kikar upp (i spegeln, för att se så inget monster står bakom mig) och får tvål i ögonen.

Kanske var det för att lugna tankarna som gjorde att jag beställde kläder, helt enkelt för min egen hälsas skull.
Snyggt räddat, Fru Lundin!


Kommentarer
Postat av: Maria

Skräckisar och även reklam om dom är hemskt!

Rent automatiskt börjar blicken flyga runt i rummet och vidare ut i andra rum för att kanske upptäcka något!!!

Huuuuuu.......du gjorde rätt i att beställa kläder=)

Kram Maja

2008-08-14 @ 23:40:18
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Maria

I mitt inlägg stod viss del med kursiv text mest pga av att en närstående person till oss är i slutskedet av livet.

Cancer är boven i dramat och barnen vill inte att personen i fråga ska försvinna. Vi har varit och sagt "hej då" och sett honom för sista gången!!! Ingen speciellt mysig tid som kommer.....ingen vet hur lång tid det tar......men vi vet att det rör sig om dagar inte månader=(

Ta hand om dig och familjen=)

Kram Maja

2008-08-14 @ 23:52:38
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0