Full rulle på Gästis

Jobbet igår var jättetrevligt!
Det blev fullt ös på Gästis trots regnet. Mycket lokalt folk, men det fanns även de som tagit sig hit med båt. Galet, men sant!

Jag blev utbjuden på date igår... det är lite coolt. Mama still got it:-)

Här har vi tjejerna jag jobbar med. Från vänster, Matilda och Maja som har hand om spritborden, Anna- en av våra bartenders och så Johanna som står i garderoben. Visst är de söta!?!?


Här har vi Majd och Kristoffer. Majd roddar i baren och Kristoffer är en till av våra bartenders... och har även turen att vara min brorsa:-)


Här är en till bild på Johanna och Majd. De är kära, gulligt;-)


Sen så har vi ett par bartenders till, dj, bandet och vakterna. Men det kändes så töntigt att gå runt och ta kort på alla. 
*Heeej, vill du vara min kompis. Får jag ta kort på dig?*
Ni fattar läget:-)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh var det bra med folk, trodde verkligen inte det faktiskt! Skulle vart där men låg hemma i "min" soffa och glotta på TV...



Snart syns vi.. FIKA FIKA FIKA!

2008-08-05 @ 12:11:27
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: M.J

Lööövly!!

2008-08-05 @ 12:34:54
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0