Hej

Jag längtar till i morgon.

Imorgon ska nämligen jag, Anna och syrran fixa hennes lägenhet. Det kommer att bli så roligt och så fint.

Bartömning på Eat ikväll, det var bestämt att jag skulle dit, men sen så var Alexander tvungen att jobba så vi får se hur det blir. Går nog dit en sväng och tar en sushi och ett glas vin i alla fall.

Mys nattning gick bra igår med. Inget gråt, inget problem. Två nätter på raken och jag hoppas att det håller i sig.

Nu sitter vi hemma hos mamma och pappa och tar en kopp kaffe.
Anna- förlåt för skämtet. Har fortfarande dåligt samvete. Du vet- snacka först och tänka sen...
My har stormat runt här och det ser ut som ett bombnedslag. Köksvertyg, leksaker och sågspån från den nya trappen ligger överallt. Puh, det är bara att ta tag och städa upp.


Kommentarer
Postat av: Annaa

Det är HELlugnt!

Jag vet att det inte var meningen att bli så.



DOCK ligger du nu i topp på drygaste-mest brutala-skämt-listan



:)

2008-08-30 @ 14:38:46
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Haha vilket skönt namn på en lista.... den skulle jag bara vilja toppa när jag har en urusel-down-despans-dag... =)



Tack för fikat! imorogn blir det fixa fixa fixa!!

2008-08-30 @ 14:43:05
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad härligt att nattningen funkar. Du är så duktig Jenny!!

2008-08-30 @ 14:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0