Höst ..eller?!

Jag är så sugen på te-mys ikväll. Nu tror jag faktiskt att det är höst. Det känns så.
Vad gör ni på hösten?

* Jag och syrran brukar alltid plocka massa svamp. Efter några år av letande så har vi hittat några ställen som vi kallar "våra".
* Många morgnar med te-mys... och kvällar för den delen.
* Självklart blir det mer tv på hösten. Desperate H, Greys och Sanningens ögonblick är några av de serier som jag tycker om att titta på.
* Träning. Jag känner mig mer pushad till att träna på våren- då man har beach-kroppen som mål. MEN dock känner jag att det är skönast att träna på hösten/vintern. Komma iväg tidigt på morgonen och se solen gå upp. Sen har man hela den långa 5-timmars dagen på sig att göra annat.
* Poker älskar jag året om, fast det blir inte så mycket spelande på sommaren. Vi har några gäng som spelar och det är verkligen en hobby som jag aldrig tröttnar på... jo, förresten- när jag förlorar.
* Fredagsbuffé på Bella är alltid mysigt. Passa på att träffa lite vänner.

Om ni ser här under mitt inlägget, så finns det ett ställe där det står "kommentarer". Klicka där och skriv vad ni pysslar med på vintern.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Poker är ju inte riktigt min grej..ännu..



Jag älskar det mysiga, alltså att få inreda mer varmt hemma, ljus i alla färger och dofter! Film och myskvällar.



Negativt är mörkret, det är för mörkt för mycket...

Spec när jag ska pallra mig upp till skolan...då är det hårt!



Vad sägs om en kopp te imorn?

2008-08-14 @ 19:37:22
Postat av: Maria

Något som jag och barnen brukar göra på hösten är att fixa i hop en STOOOOOR hög med torra löv och sedan kasta oss handlöst i den!!!

Underbart och så befriande=)

Ljus och mys finns självklart också med=)

Kram Maja

2008-08-14 @ 19:59:58
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: M.J

En höst ihop med mej... O mys.. O te.. O vin =)

2008-08-14 @ 20:46:28
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Kristin

Svamp e juh självklart! Mycket mys med film och så blir det ju en del hemmafester ==) MEE LIKEE

2008-08-14 @ 21:24:06
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0