Hunnebohostan

Jag skulle vilja prata om min hosta- igen.
Jag har haft den i 4 veckor nu.
Alexander och My har den med, mamma också- hon fick till och med början till lunginflammation, pappa har hostat, mina vänner hostar, vår kära personal hostar, Bellas personal hostar, vakterna retar mig och säger; "Akta er, här kommer tuberkulosen", hur kul är det på en skala?!
Denna hosta är så välkänd nu att den har fått ett namn- Hunnebohostan.
Fast jag vet vart denna hostan kommer ifrån, OCH INTE ÄR DET HUNNEBO, INTE.

*

Kommentarer
Postat av: Erika

Hehehe.

2008-08-09 @ 20:09:55
Postat av: Marijj

Hosta.. Or no Hosta...

2008-08-09 @ 20:25:57
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0