Jag fick den, jag fick den inte

Jag fick en moppe på posten idag.

Postenkillen bad mig komma ut och skriva på. Sagt och gjort. Jag och mina norska grannar tittade häpet på när postenkillen rullade ut paketet med minitruck.
En moppe?!

Jag ringde till Alexander och frågade vad detta var för något påhitt. Han förklarade att det var min födelsedagspresent, VAR min födelsedagspresent. Men eftersom den blev så mycket försenad så köpte han ju en annan present till mig.
"Och", frågade jag.
Ja, då blev den allas helt plötsligt.

Kan man göra så?
Är det tillåtet?

Kommentarer
Postat av: M.J

HAHA,... EGO.. Betyder detta att en del av moppen e min med.. =)

Ja vill ha motorn.. MINST iaf =)

2008-08-29 @ 16:11:50
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan ta den, det är lugnt.

2008-08-29 @ 16:14:49
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Kristin

haha, den kan jag ta som inflyttningspresent istället.. Jag, moppen och Edith där fram!

2008-08-29 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0