Kan det vara bröllop, mån tro?

Nu slår kyrkklockorna!

Kan det vara någon som gifter sig tro?!
Jag kommer ihåg när jag och Alexander gifte oss... Jösses vilken fest!
Alexander hade friat i februari samma år och i slutet av oktober bestämde vi datum för bröllopet, 10:de december. Vi hade ingen tid att förlora, utan det var bara att sätta igång. Vi hann!
8 veckor hade vi på oss och vi hann.

Nu är flera av våra vänner gifta. Nästa år hoppas vi på bröllop igen... eller ja, om de får välja vill de nog ha barn igen först:-).
Tänka sig att jag skulle bli så här vuxen... det trodde nog aldrig mamma och pappa:-)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag skulle vilja gifta mig, hade varit käckt. Måste bara hitta mig en man..

2008-08-22 @ 11:24:25
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Maria

Det kan hända att kyrkklockorna ringde in för själavandring. Klockan 11 i dag var jag i Bovalls kyrka och sörjde medans klockorna ringde för honom!

Fint=)

Kram Maja

2008-08-22 @ 13:08:51
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0