Kära far

Min pappa.

Min pappa är så smart. Han har lärt mig så himla mycket.

Nu när jag kommer att studera bokföring, så kommer vi nog att ha en hel del kvällar tillsammans till vintern... undrar hur många gånger han kommer att tröttna på mig, haha!




Jag har några klockrena minnen med pappa och när han blir trött på framför allt Kristin.

Pappa säger;
- Ja, då ska vi kika på bokföringen i företaget.
Kristin- *gäsp*
Pappa- *förtvivlad min* Det räcker ju med att jag nämnar ordet så tröttnat hon.
Kristin- FÖRLÅT, JAG KAN INTE RÅ FÖR DET, JAG FÖRSÖKER STÅ EMOT!!!

En annan gång.

Pappa säger;
- Bla bla bla, bokföring, bla bla... Och ja, så var det det här med kredit och debit...
Kristin- Ja du, det ringer en klocka någonstans...
Pappa- *tittar på henne ett tag* Ja, kristin, det borde det göra. Du gick ju ändå ekonomisk inriktning i 3 år på gymnasiet.

Wow, vilka minnen. Jag älskar dem!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kristin "smartass" Knutsson !!



Gym.. kom.. med... oss... punkt... nu!

2008-08-02 @ 15:18:18
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hahaha alltid härligt att "skojja" med farsan!

2008-08-02 @ 22:26:36
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0