Köttbulle- problem

Tack för alla snälla komentarer och tips som jag har fått... vissa bättre än andra:-)

Jag och My lade oss och sov i 2 timmar förut. Det var välbehövligt och faktiskt så kände jag mig lite bättre när jag vaknade. My däremot är sur som ett bi... och har varit det sen dess hon vaknade. Hon tycker säkert att jag är skittråkig. Laddade precis upp med massor av leksaker på golvet, så nu hoppas jag att hon kommer att vara upptagen en stund.

Idag ska jag laga köttbullar och potatismos till middag. Lite tråkig mat kanske, men My älskar det. Dock är jag aningens fundersam över hur jag ska orka... fast  köttbullar kan vara ganska stora va? Eller blir det biff då?

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkig mat??????



Kan det bli bättre mat???



ÄLSKAR det!



I min värld blir det köttfärsbiffar när man plattar till dem, inte bara för att det är stora.



--------------



Varsågod, älskar att dela med mig av mina hemmafru-tips ;)

2008-08-20 @ 15:37:02
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med förra talare =) Fast jenny du vet väl att köttbullar ska vara små. Jag brukar tänka att är dom större än en ****kula så räknas det inte köttbullar...

2008-08-20 @ 20:17:14
Postat av: Jenny

Jo, jag vet att de ska var små, men jag tänkte testa gränserna lite- leva lite crasy.

Du ska se de köttbullarna syrran gör till jul... de är små som harlortar.



Förresten... vad menade du med ****kula, jag har tänk och tänk och tänkt, men kommer inte på vad det kan vara...

2008-08-20 @ 21:58:41
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0