Lördagkväll och inget på tv

Jag och syrran var på Eat.

Dock vände vi snabbt när vi såg kön... plus att de rätterna vi ville ha var slut.
Det är märkligt det där med bufféerbjudanden och hur mycket folk det drar.
När det bjuds på erbjudanden, så nalkas det folk som man inte tidigare har sett äta på restaurang på hela sommaren... eller sen sist erbjudande.
Hata mig inte för att jag skriver det, det är faktum!

I alla fall så satte vi oss på Kanten istället. Bullade upp med filtar och "värmesvampar", beställde in plankstek och varsitt glas rödvin. Undebart trevligt. Till efterrätt en kaffe med baileys.

Nu är vi hemma och har suttit och kollat på människo-tetris på youtube, jösses vad kul vissa klipp är!
Hihihi!

Kommentarer
Postat av: Erika

Var glad för att erbjudandena funkar, det hade ju varit skittråkigt om de inte gjorde det. Typ bartömning och buffé och inte en kotte där...

2008-08-31 @ 06:47:33
Postat av: Jenny

Till Erika

De är absolut jätteglada för att erbjudanderna fungerar, dock så är det ju bara min blogg och därav mina åsikter... och dem står jag fast vid... oftast:-).

2008-08-31 @ 08:42:46
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag menar att även som gäst är det kul att erbjudandena lockar folk, att det blir nåt speciellt och annorlunda emellanåt med MASSOR av folk. Oavsett om de andra är där jämt eller bara när det är nåt särskilt på g.

2008-08-31 @ 15:41:25
Postat av: Maria

Jag måste nog erkänna att jag är en sån där "erbjudandetyp"=)

Jag försöker verkligen att komma i väg lite då och då annars med, men tyvärr är det inte alla som vill sitta barnvakt till 4 barn!

Kram Maja

2008-08-31 @ 18:11:15
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Karin

Jätte kul att vi fick så mycket folk... Jag och Gabbis fick allt kämpa :-)Maten i våra kylar är HELT borta, vilket var syftet inför stängningen. Sedan att detta kan göras till ett förmånligt pris är ju trevligt för gästerna...



Men det är väl så att den där gästen 1 på 100 som klagar att det inte finns typ halvhummer på buffen hörs och syns mest!

2008-09-01 @ 00:00:56
Postat av: M.L

Nu vet jag !!!!!!!!!!!!!

Vi har bartömning varje dag!!!!!!!!

Bara att öka Göran, här ska lagas ;)

2008-09-14 @ 16:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0