Öronbekymmer

Jag börjar känna mig frisk.

Halsen gör inte ont längre, hostar gör jag fortfarande lite- men det är mycket bättre. Jag måste bara kolla öronen, så att jag inte har någon inflammation där... annars så är jag snart fitt for fight!

Ni kanske undrar varför jag måste kolla öronen om jag inte känner något?! Det ska jag berätta! Jag känner tyvärr inte av det på samma sätt som ni andra kan göra. Det gör nämligen inte ont på mig förrens trumhinnan spricker, och det har ju gett resultat på min hörsel... inte märkbart, men det kommer det att bli om trumhinnen fortsätter att spricka upprepade gånger.
Sist när vi var på bröllopsresa i Brasilien så fick jag öroninflammation.
Pommes, vad galet det blev! Vi var på väg hem när jag kände av det och av olika anledningar tog det någon dag innan jag kom till läkaren. Då fanns det inget kvar av mina trumhinnor.
Så äckligt!!!!!!!!!!!
Jag fick ligga med kompresser i örat på natten för att inte söla ned.
Ok, vissa läsare kanske är känsliga, men det var faktiskt så.
Var inte så pryda!

Därför ska jag kolla öronen.

Kommentarer
Postat av: M.J

Hhihi.. Din stackare..

Att du inte e som alla andra visste vi ju redan..

Du e alltid värst, med HÄSTLÄNGDER!!

2008-08-29 @ 13:51:50
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Erika

Uuääähhhh!

2008-08-30 @ 08:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0