Regn och rusk- nästan som höst:-/

Nu ska jag jobba.

Någon som ska till måndagsklubben ikväll?
Om ni ska dit så träffar ni mig i dörren, som hälsar er välkomna:-)

Det är galet dåligt väder idag. Regnat från morgon till kväll. Nu har det börjat blåsa dessutom och regnet tilltar. Jag kommer att bli förvånad om folk hälsar på oss på Gästis idag... på ett possitivt sätt förstås!
Undrar vad vi kommer att hitta på för något där nere. Jag har ju vakterna som roar mig... hur roliga som helst... och så kan jag sitta i baren och ta en kaffe också, det blir nice. Jag har visst redan dömt ut den här kvällen tror jag:-/
Överraska mig och kom ner, vettja!!



Nu ska jag till Hästedalen och ge Kristin det onda ögat och sedan ska jag ta tillbaka mitt puder...Grrr!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jä ska kömma å völdgästa daj!

2008-08-04 @ 21:07:56
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kände ni ho som börjat ta kort på sig själv.. o älskart!! E.G.O.Nu

2008-08-04 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0