Surprise

Nu sticker vi snart iväg till Mjövattnet för att överraska mamma och pappa.
Har två flaskor fint riesling på kylning, som vi köpte igår. Kräftorna väntar på att hämtas upp, äggen kokar. Baguette, majonäs, aioli... vad har jag glömt?
Det ska bli så kul att se deras min när vi kommer, och med kräftskiva dessutom.

Personalenheten ringde nyss (agg, hat och j*velskap) till syrran, så hon var tvungen att jobba. Det var synd för jag hade verkligen sett fram emot att umgås med henne ikväll.
Jaja, det ska i alla fall bli kul att umgås med någon... har ju inte varit så mycket av den varan på det sista.

Så här ser stugan ut. Inte världens bästa kort, men jag lovar att jag ska ta ett finare ikväll!


Kommentarer
Postat av: M.J

Kräftskiva .. Wow, här slår vi på stort.. =)

Hehe.. HAde mysigt iaf !!

2008-08-23 @ 13:52:34
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag vill med!! Men men, nu måste jag ju helt plötsligt tänka på pengar ja.. E på tryggö!! Jippi!



Blev dom glada?? Hälsa från mig!

2008-08-23 @ 16:07:31
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Erika

Ååååhhh vad mysigt!! Vad glada de ska bli! Ni kommer att ha så roligt, önskar att jag kunde vara med!!



Puss och kram

Erika

2008-08-23 @ 19:44:42
Postat av: Jenny

*Till

Erika och Kristin



Ja, det blev jätteglada och förvånade. Önskar också att du kunde varit med.



Puss och Kram på er med

2008-08-23 @ 20:38:44
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0