Tumlaren

Efter Mys sovstund idag åkte jag och hon till Tumlaren för att bada lite.
Vädret var ju väldigt tråkigt igår och idag har det varit bättre, men inte tillräckligt för att sitta i parken någon längre stund.
Nu på kvällningen verkar det i och för sig spricka upp lite:-) Skönt!

My var riktigt våglig idag, hoppade från bassängkanten ner i min famn och åkte ruschkana så hon nästan kiknade av skratt. Efter bara 20 min i stora bassängen så började hon huttra, så till min stora glädje var vi tvugna att gå in i den varma bassängen... mmm!
Hur kul som helst har vi haft det i alla fall!







My har varit lite trött sen vi kom hem. Tittade på henne nyss och då såg det ut så här... och så ligger hon fortfarande kvar och leker:-) Tror att det är någon som kommer att sova gott inatt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Gud sååå rart!!

2008-08-05 @ 18:06:27
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: M.J

Hon e såå vacker!!

2008-08-05 @ 18:18:15
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: AC

Varför ringde du inte mig???? Johan o jag hade ju hängt med på EN GÅNG!!!!!

Glöm oss inte nästa gång bara ...

Mysan e såååå söt!!! Lik mamma ;=)

2008-08-05 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0