Underbar morgon och en misstänkt bihåleinflammation



Jag och My sitter och äter frukost.
Välling, skinksmörgås och youghurt.
I vanliga fall brukar hon bara få välling, men så läste jag inne på en babysida på nätet vad andra mammor ger sina 14 månaders barn... och de äter ju huuur mycket som helst. Så det är bara för mig att börja göda:-)
Jag började flaskmata My tidigt då amningen inte fungerade som den skulle och det har ju blivit en väldigt speciell stund, den där vällingen på morgonen. Fast det inser väl även jag att hon blir större och att vanor måste ändras.
Jag tror bestämt att vi ska ha kvar vår mystund på morgonen, men kanske läsa en "god morgon saga" istället.

Hur ser era morgnar ut?
Har ni någon stund som är lite mer speciell med ert barn/man/vän*?

Kommentarer
Postat av: AnnaA

har du frukost?

2008-08-23 @ 09:19:42
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Kristin

min morgonar spenderar jag själv, alldeles själv om jag inte lyckats lura någon sate (vän) att sova över..



Annars ligger jag och gosar med mig söta vovve, det är väldigt speciellt tycker jag.. =)

2008-08-23 @ 16:05:30
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Gabbis

Hej Jenny,



Min morgon ser ut så här:

06.00 ringer klockan och jag snosar till kvart tjugo över ungefär, sen stiger jag upp och sätter på kaffet innan jag tar min dusch. Därefter sitter jag i 1h och läser en bok, tittar ut genom fönstret, på alla som går och åker till jobbet och njuter av mitt kaffe, som jag vet att jag kan dricka till kl 08.00 om jag vill! Senast 08.30 går jag hemifrån och promenerar till jobbet! Det är rikigt skönt och ma har vaknat till i lugn och ro..



Kram

2008-08-24 @ 00:09:44
URL: http://gabbbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0