Uppfinnar-Jenny

Förut hände en lite rolig grej.

Jag fick ju tips om saker som man kan göra när man är sjuk fast Lillan vill leka. Ett av de tipsen var att lägga sig med en kudde på golvet och vila in emellan leken.
Sagt och gjort.
Men under dessa dagar som gått så har jag ju filat lite på bekvämligheten. Förbättrat här och ändrat där. Nu, ska ni veta, ligger jag riktigt skönt.
Först så har jag en korg (fördetta leksakskorg) som jag har liggandes på sidan, sen har jag skjutit in en tjock kudde som fungerar som madrass i detta fallet. Efter det så har jag lagt över en filt, som jag sedan fäst med knutar på insidan av korgen- för att slippa solljus och flygande leksaker. Så där ligger jag, känns något jobbigt så vickar jag bara från sida till sida... kan det bli bättre?

I alla fall, där låg jag i godan ro- med filten fördragen- när Alexander kommer in med brorsan och hans kompisar.
"Jaha" säger Alexander. "Där ligger min fru och vaggar".

Jag måste sett ut som en riktig fåne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha... du e ju för söt !!

2008-08-22 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0