Vilken solig morgon!

God morgon då!

My sov som en stock hela natten i natt. Jag är helt utsövd och det är en underbar känsla, som det var alldeles för länge sedan jag kände. Eller ja, jag har ju varit utvilad, men den känslan av att sova hela natten utan avbrott. Guuud, vad skönt.

Alexander överraskade mig med att komma hem tidigt från jobbet igår. Så vi satt och mös i soffan, pratade om huset och tittade på poker. En riktigt härlig kväll!

Pratade precis med Erika på telefon och vi planerade jul, ändå tills hennes telefon la av:-(

En skräckis igår.
Jag satte på tvättmaskinen. Efter ett tag hör jag hur det dunkar därifrån. Jag ser att My har lagt in sin mobiltelefon i tvättmaskinen (en tele som hon fick av Alexander för att den var trasig). Det lyser innifrån tvättmaskinen... moben är på!! Den har inte funkat på säkert 6 månader. Konstigt!
Tar ut den och lägger den för att torka. 15 minuter senare börjar den tjuta nåt vansinnigt. Jag trodde att den skulle sprängas. Sprang fram och kastade ut den på balkongen. Är inte det hjältedåd, så vad är.
Har kikat på den då och då. Den ligger fortfarande där. Jag håller ögonen på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0