Ris & Ros

Hej alla mina kära bloggläsare.

Vad tycker ni om min blogg?
Varför läser ni den?
Ni vet väl om att ni kan kommentera anomymt?!

Jag blir nyfiken då jag får fler och fler läsare för varje dag som går.
Jag hoppas att jag till nästa sommar kommer att kunna nå många läsare med reklam för Hunnebostrand.

Flera gånger träffar jag människor ute på bygden som tycker att min blogg är rolig och intressant, det tycker jag är jätteroligt... fortsätt med det!
Sen så finns de andra som jag vet inte gillar min blogg... det är helt ok om ni vill säga det öga mot öga!
Eller ännu bättre, sluta läs den!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag gillar din blogg för att jag tycker att du skriver väldigt bra! Underhållande att läsa är den oxå!



Sen kommer det ju upp bilder på mig och de e ju alltid kul =))

2008-08-15 @ 14:01:04
Postat av: Kristin

Jag gillar din blogg för att jag tycker att du skriver väldigt bra! Underhållande att läsa är den oxå!



Sen kommer det ju upp bilder på mig och de e ju alltid kul =))

2008-08-15 @ 14:01:29
Postat av: Maria

Din blogg är underhållande, rolig och intressant!

Kul att krypa in under skinnet på dig med allt vad det innebär=)

Kram Maja

2008-08-15 @ 14:39:53
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: anonym som tycker bloggen är mysig

Det är väl det som är nackdelen med en blogg, vem som helst får/kan läsa den.

Folk som inte tycker om en och människor som älskar en. Tycker din blogg är mysig ( du är inte en av alla sex and the city wannabees)som ska bevisa att de har flest jackor, skor el läppstift..

Tack för lite äkta vara...

2008-08-15 @ 16:01:58
Postat av: Anna

Med ett levande sätt att skriva får du de mest vardagliga sakerna att bli riktigt festliga.

Det är en gåva, ta vara på den!



En tjej med glimten i ögat är vad du är.

"Keep up the good work"

2008-08-15 @ 16:28:54
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag gillar din blogg för du skriver levande på nått vis, det är kul att läsa den. :)

2008-08-15 @ 17:03:13
URL: http://barrocarro91.blogg.se/
Postat av: eld...

Jag bara älskar att läsa din blogg...

2008-08-15 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0