080816 bröllop

Idag ska vi på bröllop.

Jörgen och Sofis ska gifta sig. Man har varit orolig för regn, men idag är det den finaste dagen här på länge:-)

Anna ska passa My och imorgon tar pappa över. Vi kommer hem vid 13-tiden. Det är väldigt många timmar ifrån min lilla tjej, men ifall jag får abstinens så är vi ju inte så långt borta.

Just nu sitter My och äter en skinksmörgås. Först äter hon upp skinkan och sedan brödet. Smart tjej det där, äter upp det godaste först.

Igår satt tjejerna hemma hos mig och gissa vad vi gjorde?! Vi scrapbookade. Det var mycket roligare att göra det flera än ensam. Jag och Kristin scrapbookade fram grattiskort till brudparet, Marie gjorde ett till sin mamma och Anna gjorde sitt till bilbältet.

Imorgon tänkte jag skriva om en sida på nätet som är riktigt rolig. En sida där man kan buda till sig riktigt billiga och bra prylar.
Varför jag inte skriver om den idag?! Jo, för jag tänkte låta er suga på karamellen ett tag:-)

Kommentarer
Postat av: M.J

Du äla rolig.. Ja e NYFNIKEN!

2008-08-16 @ 11:45:10
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0