Varför lär du dig aldrig?!

Igår åkte Alexander iväg på personalfest.
Hela gänget skulle till High Chaparall. Tack Maja- du vet inte om det, men det var självklart du som gav oss idén.
Så när katten var borta så skulle frugan dansa på bordet, laga god mat, titta på film och bara mysa.
Det blev inte riktigt som planerat.

Så fort My hade somnat satte jag på TV4 anytime och satt och valde mellan utbudet. Då såg jag det, "Det okända". Mitt sunda förnuft sa nej, men tanken sa- är det fest så är det.

Det var dumt gjort, det insåg jag snabbt. Det är ju så jäkla otäckt det här med spöken *ryser fortfarande*. Stängde av programmetefter 20 min när jag kände att det blev för mycket för mina veka nerver, men skadan var redan skedd. Jag var tvungen att ringa till Kristin så hon fick komma upp och sova över. Det var skönt att ha henne här, men det hjälpte mig fortfarande inte att somna.
Så nu sitter jag här och har sovit kanske 3 timmar inatt, skräckslagen har jag vaknat efter ett otal mardrömmar och vaksamt har jag sedan lyssnat efter ljud för att åter igen, kvarten senare, somna av utmattning:-)

Kommentarer
Postat av: eld....

Men Jenny då!!!(suck).....nä vad sägs om kaffe ???

2008-08-19 @ 09:59:16
Postat av: Maria

Kul med Chappis och att jag kunde bidra med den ideén=)

Mindre kul med spökprogram på Tv!

Det är svårt att låta bli, men desto läskigare när man inte låter bli!

Hoppas att du får vilat under dagen när My ska vila!

Det behöver du efter en skräcknatt!!!

Kram Maja

2008-08-19 @ 10:29:12
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0