Jag fick hjälp av högre makter

Jag ser mig själv som en glad person.
Eller snarare, jag ser mig själv som en glad person som 99% av tiden njuter av livet och som alltid ser ljuspunkter. En person som kanske till och med är gladare än genomsnittet, gladare än dig.
Den personen var jag inte i morse.

Som jag skrev i tidigare inlägg så är jag inne på min fjärde sjuk-vecka, My har också blivit sjuk och det i sig för med sig att jag blir orolig för henne. My hostar ganska mycket och får inte på långa vägar den sömn som hon behöver. Alexander har bihåleinflammation och jobbar mer än han borde.
Så ursäkta mig för att man har en endaste dålig morgon!

Vart var jag, javisst ja...

Förutom min possetiva energi, så är jag också en persom som ofta har tur. Det gäller allt från roulette till att ha en nystädad lägenhet när man får oväntat besök. I alla fall, så var dagen idag inget undantag. Kosmos kände väl av att jag behövde en extra knuff just idag.
Vips, så hände något som fick mig att bli på så utomordentligt bra humör. Något helt lysande! Så nu hoppar jag runt- lycklig- och städar... och om en si så där 20 min ska jag ut och jogga:-)

Jag älskar livet!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Whhaaaattt?????

2008-08-07 @ 13:30:11
Postat av: Erika

Vad-vad-vad-vad-vad-vad-vad???

2008-08-07 @ 13:31:33
Postat av: Erika

Säg då!!

2008-08-07 @ 13:32:03
Postat av: Erika

Jag vet nu.

2008-08-07 @ 14:57:18
Postat av: Kristin

jag vte inte, vad!!

2008-08-07 @ 15:09:27
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Kristin

nu vet jag med =)

2008-08-07 @ 18:29:11
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej!

Nej bullterriers skäller inte mkt det är dom för coola för men däremot är dom extremt stöniga och "döva" därför behöver man ryta till med sina röstresurser:)

2008-08-07 @ 18:37:17
URL: http://borismattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0