Så här brukar mina tisdagar se ut- jag lovar

Min tisdag.


Dagen började med jogging kl 08.30. Jag ser så spurtig ut i mina nya spurtskor!

Klockan 14 var det dags att träffa tjejerna. Vi skulle ha tjejmys hela långa dagen.
Först på schemat stod lunch på Calmars.
Långlunch rättare sagt, med prat om så många roliga saker. Syrran har missat några godbitar som hela världen borde ta del av. Alla borde få skratta, alla borde få mysa i välbehag. Min syster har varit ute en del i sommar och har en hel del ess i rockärmen, händelser som bara måste få skrivas ned. Jag skrattar högt!

Sen som ingen kan ha missat åkte vi till Tumlaren. Och trots tidigare inlägg så hade vi väldigt trevligt. Med dessa damer kan man inte ha tråkigt!

Klockan 20 kom vi till Luna Café. Och där åt vi en helt underbar middag (mer kan ni läsa om det senare idag). Gott vin, god mat och mycket trevlig service!

Sen var det hemfärd.

Dagen var till fullo helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0