Inte gråta, Jenny

Nu har Anna varit här och hämtat min lilla tjej. Gud, vad jag kommer att sakna henne!!!
Men jag vet även att det är bra för oss alla tre att vara ifrån varandra ibland... och framför allt bra för mig och Alexander att få gå ut tillsammans.
Anna är en av få som jag litar till 100% på, fast det stoppar ändå inte huvudet från att tänka ut absurda, helt overkliga gömda faror. Man får helt enkelt ta och sluta tänka... fokusera på något annat.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig delikat!

Kommentarer
Postat av: M.J

HOPPAS dagen blir över förväntningar.. O My having the time of her life now =)



2008-08-16 @ 16:28:58
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänk att det här är bruden som när hon var gravid ville att syrran hennes skulle hamstra plasthandskar åt henne!!

Tur att det förändras åt det hållet ;)

2008-08-16 @ 22:35:01
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0