Synd bara att det inte fanns gympisar med gula flames




Nu när jag har börjat sporta (läs; i morse), så måste man ju ha ordentliga pjux på fötterna.
Så det fixade jag.
På SkoMickes butik Skohörnan hittade jag ett par riktigt sköna skor. Han är smart den där Micke, han lät mig testa de galet dyra skorna först och dom var ju hur sköna som helst... saken är ju den sen, att har man en gång testat de sköna skorna så känns de andra (läs; billigare) som ren tortyr.

Så imorgon kommer jag flåsandes att springa min runda. Jag kommer se galen ut som vanligt, men imorgon, då kommer jag i alla fall ha snygga skor- och sköna!


Kommentarer
Postat av: Marijj

De va verkligen hur snygga osm helst Jenny.. O ja kan verkligen se d framför mej, hur sde snygga gympisarna e ute o joggar med dej =)

2008-08-09 @ 20:25:26
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0