Tack Jörgen & Sofia

Ojdå!
Vilken bloggtopp. Igår hade jag fler läsare än jag haft tidigare, och det ger mig lite dålgt samvete då jag inte hade någon lust alls att blogga. Något var det som gjorde att jag var alldeles för trött för det.

Tack Sofia och Jörgen för ett fantastiskt bröllop. Ni var så otroligt vackra och vi hade så himla trevligt! Här kan ni läsa om lite om Jörgens och Sofias bröllop:-). Vi träffade många underbara nya vänner och så självklart träffade man alla kära vänner som man inte sett på ett tag, och alla var så fina.
Måste berätta- På lördagsmorgonen när jag testade klänningen som jag skulle ha på bröllopet så kändes den inte rätt. Så tack vare min skicklighet och uppfinningsrikedom, tog jag en gammal kjol och sydde om den till en klänning. Lätt som en plätt:-)

Helt underbart var det att få hämta Mysan dagen efteråt. Jag hade saknat henne så mycket! Dock låg hon och sov när vi kom, men det var ändå skönt att få vara nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0