Rackarn's vilken ordning det är på torpet

"Sådär", säger jag och borstar av händerna.
Ytterligare sex flyttlådor är fyllda, rättelse, sex flyttlådor och en resväska med sommarkläder.

Annars, vad har jag gjort idag?
Lagat massor av mat (jag tycker inte man gör annat än fixar mat och mellanmål till My). Fikat med syrran, Anna, Emma och Eva har jag också hunnit med. Dock kom vi inte fram till något världsomskakande idag mer än att Supernanny är bra:-)
Sen då, självklart, har jag packat till husflytten. Vi har så mycket grejer! Ändå så tycker jag att vi rensar och skickar iväg mycket, men tydligen så samlar vi på oss i snabbare takt.
Sen så har jag hittat massor av grejer som jag inte vill ha, men ändå är synd att kasta (Ni vet vad jag menar, alla har en sådan gömma). Det blir årets julklappar! Ett 10-pack med strumpor till pappsen, en skrivare utan bläckpatron till Anna, en garderobsdörr till Marie och ett tennisrack till min gudson Johan.

Precis nu bjöd jag in mig till mamma och pappa ikväll och skrev att jag ville ha kantarelltoast. Håller tummarna!

Vad ska ni göra ikväll?
Ge mig lite tips en tråkig onsdagskväll som denna.

Kommentarer
Postat av: Kristin

jag har ingen aning, hänga lite varstans! Kanske hos dig?? När åker vi imorgon??

2008-08-27 @ 18:20:00
Postat av: Singel

En härlig onsdag, regnet faller och det är tillräcklit varmt för att öppna fönstret och lufta rummet samtidigt som man hör smattret utanför.. tappa upp ett bad, lägg ansiktsmask och häll upp ett kallt glas pinot blanc, eller varför inte en chardonnay? Och njut!

2008-08-27 @ 19:26:54
URL: http://sistasingeln.blogg.se/
Postat av: M.J

Drar en djup suck o tänker

- E ja inte värd mer än en gammel sleten o gnisslig garderobsdörr ?? Hmm.. Bådar inte gott!!

2008-08-27 @ 19:28:56
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Maria

Mums.....kantarelltoast lät inte illa!

När är maten klar??? Hahahaha!

Kram Maja

2008-08-27 @ 20:45:47
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0