Svett och annat

Sen jag fick barn för 14 månader sedan har jag svettats kolosala mängder. Först så trodde jag att det berodde på att hormonerna gick på hörvarv efter förlossningen, men hade det varit det så borde det ju ha lugnat ned sig vid det här laget... och det har det ju inte gjort.
Jag svettas för minsta lilla ansträngning. Igår, hemma hos mam och pap, höll My på att välta en blomkruka. Innan jag han säga något, innan hjärnan hade hunnit skicka ut signaler satt jag där med svettlökar.
Riktigt tråkigt, ska ni veta.

MEN istället för att sura för det så måste man tänka positivt. Svett= förbränning av fett. Så därför om jag svettas mer nu än innan barn, så borde det betyda att jag bränner mer och effektivare nu efter barn... eller?!

Här är jag efter 20 min på löpbandet.


När engagemanget tryter tar jag hjälp av den min mentor:-)
Vi har samma min när vi anstränger oss...

Kommentarer
Postat av: Kristin

hehe på pricken lik...

2008-08-11 @ 18:00:36
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Marijj

Hahah.. HUMOOOR!!

2008-08-11 @ 20:44:51
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0