Våra blivande grannar

Våra kära vänner och blivande grannar har under det senaste halvåret jobbat hårt med deras hus. Och det har gett resultat, såklart.
Pratade med Henrik igår, som berättade att- om inget oväntat händer- så kommer de att kunna flytta in i Oktober. De har verkligen jobbat hårt och jag hoppas att allt går enligt planerna, finns det några som förtjänar det- så är det dem.

Nyblivna tvåbarns föräldrar, husbyggare och egenföretagare- Ni har haft fullt upp och jag hoppas att ni har en lugn och skön vinter framför er, i erat vackra hus.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det låter väldigt fint men jag kan se dom små hornen börja växa ut, dom små hornen som säger -jag vill flytta in jag med!!! AS! =))

2008-08-09 @ 14:14:54
URL: http://htt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0